Wednesday, April 8, 2009

sekarang dia kecintaan ku...sungguh!!!!

~~ LAJU dan GARANG ~~

oyeahhhhh...ku sudey nonton ini muvie. sungguh best. sungguh besh!!
thanks to k.gai n k.uda yg menemani daku last weekend....
dek kepantasan dan kegarangan serta ketegasan merealisasikan plan kita utk nonton itu muvie!!!! oyaaa mr.VD menjadi kecintaan aku skrg....yang penting aku xkesah untuk mengotorkan jari jemariku dengan minyak hitam dsbgnya!!!! muhahahha....
betapa kuciwa jgk daku sbb watak sahabat baek ku (LETTY) dimatikan....
ermmm thanks kerna bagi aku peluang muncul utk next episode (sila blah klu xpuas hati)!!! hahhahaha rammmmm!!!! kejadah!!!!wutever!!


apa3 pon cerita yg berlatar belakangkan kereta dan bertemakan persahabatan,
kesetiaan dan +++ sangat mngujakan aku!!!! so guys u'all patot nengok dis muvie....
kalau nak berteman ajak aku!!!

~~ dia kecintaan ku sekarang!!!! ~~

1 comment:

Shepha said...

kecintaan aku JOSH DUHAMEL.
pakwe FERGIE.
dh lama dh aku jatoh centa haha