Monday, April 27, 2009

asal usul HSA!!!

» Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
:: hikayat seorang aku (HSA), kenapa aku memilih biarlah rahsia!!!!!

» Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
:: http://lalangorange.blogspot.com/
kenapa??? kalian kena tanya kenapa ada kawan3 yang suka ckp aku neyh lalang!!!!..mungkin juga sbb aku boley menyebelahi mane3 pihak dlm satu masa!!! wakaka!!

» Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
:: aku guna method "suka hati aku".....so entry nya suka hati perasaan aku nk tulis apa!!!

» Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
:: pernah juga...rasa cam nak mengasingkan diri dari dunia cyber....hakhahkakhahk!!!! aku juga ada satu wordpress dan satu blogspot laen yg dirahsiakan linknya...ehehhe...hanya aku ja taw!!!!

» Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
:: si bijak pandai IMA...k.nurrul suka blog ima...rasa tenang dan romantis gitu!!!

» Senaraikan 5 orang yang akan anda tag
:: xmo lah tag sape2...sebab tade sape3 lam kotak fikiran seorang aku sekarang ini!!!!!

No comments: