Tuesday, March 31, 2009

tentang aku yang tidak bermaya!!!!

aku.lemas.dan.tak.bermaya.menjadikan.aku.stress.dan.malas.berkerja.juga.melakukan.apa.3
apa.makna.disebalik.demam.yg.sering.melanda.setiap.hujung.bulan.satu.persoalan.??
demam.yg.menyebabkan.perubahan.pada.deria.rasa.dan.juga.deria.bunyi.aku.!!
pada.saat.dan.ketika.entry.ini.ditaip.kurasakan.dunia.ini.begitu.sunyi..<>
sunyi.tanpa.suara.bunyi.dan.segala.macam.muzik.dunia.{}
ouhhhh
setidaknya.tidaknya.membuatkan.aku.sedar.erti.kehidupan.insan.yg.tidak.mengenal.bunyi..**
hidup.dalam.ilusi.ciptaan.sendiri.amat.memenatkan.
huarghhhhhhhh
mimpi.itu.satu.yang.memenatkan...&&
merancang.itu.lebih.penat.sebenarnya....^^
dan.akhirnya.untuk.sekian.kali.aku.memutuskan...$$
keputusan.ditangan.aku.kerna.aku.yang.berhak...(:',)
!!!--kesimpulannya--!!!
akan.kusimpul.semula.
~~ DIMANA KOTAK RAHSIA SEORANG AKU ~~

5 comments:

k.e.r.i. said...

demam je pun.
bukan sakit kanser.
hahaha.

sif said...

ko nk mintak pe kt ayt akhir tuh??
kotak ajaib doraemon ker??
hahaha..

*ko time demam bia jelas sket cite..
kalo x,aku lempang nant!sihat tros.
hahahahaha~

Faz Fazrin said...

testing, ni keje m force kan, ni sapa suruh letak gambar opis ni, kena report bos ni

lalang said...

keri ~~ bkn demam ja tp aku juga mengalami kanser emosi!!!...waaaa

missy suzi ~~ aku xminta lebey....aku minta ko bahagia dunia akhirat ja unie...hahhaha...

fazrin2211 ~~ testing???..kamu TESTER ke Testing Engineer ke blogger Test???

Lang Legar said...

oit domam lagi ke dah sehat nie?