Friday, May 8, 2009

aku dan nUtt_naSiR sungguh hangin!!!

hangin == high angin == perasaan 'angin' berada pada paras high,
so jadilah word hangin atau juga selalu dikembarkan menjadi satu
word "hangin satu badan".......

kenapa kami hangin????.....ada la sebabnya dan hanya kami yg paham kenapa
kami hangin.....mungkin juga perasaan ini wujud tatkala aku terkena syndrom
"flu di pagi jumaat_air hidung meleleh ke atas keyboard" dan nutt_nadia
terkena virus "cirit_birit_percuma_MC_2hari_".....

apa yg ingin aku perkatakan di pagi jumaat yang mulia adalah ::_^^_::
1. persahabatan adalah satu perhubungan suci 2 hati yang memerlukan
hati yang tulus dan ikhlas agar nilai persahabatan itu tidak dikotori
oleh apa jua virus sekalipon
2. sikap diri yang kadang kala tidak peka dgn kesusahan orang sekeliling
mendorong kita hidup dalam dunia kita sendiri
3. persahabatan adalah sesuatu yang indah......

***jombalika rehat ..... have nice weekend 4 myself!!!!!

2 comments:

sif said...

pe yg ko merepek ni setannnn??
ko nk kne pelmpang ker???
haha.adoila.bebualla..

lalang said...

~~missy suzy :: merepek apanya mak setannn....aku menulis fakta....fakta hati aku+nutT...wakakak...fakta hati seorang aku!!!!