Monday, September 15, 2008

kamben ku sayang

kamben ku sayang....
kami berkenalan 3 tahun yg lalu...wlpun dh sebumbung di kmPk sebelum tuh tp kutKm merapatkan kami, keserasian kami memuncak semenjak tahun pertama sampailah final year.....banyak suka duka sengal kami lalui bersama....bermacam-macam persatuan kami tubuhkan...persatuan ada lesen+persatuan katil bawah+persatuan katil tepi+persatuan anti xxx+ ahahha...macam3 smpai xlarat nk meeting.....mgkin keserasian kami kukuh sebab ada sedikit asal usul darah yg sama.....makan budu+minum air kopi....ada pernah kami kena sound dgn abg kt kedai mkn (apa ah yg kedai kt TU tuh)..."air kopi dik??? mcam org tua"....uh..suka ati la kalau kami suka air kopi pon....ahahhaha....
kamben aku......
dia dulu blur3 tpi setelah sekian lama bersama, dia cepat mengerti, kdg3 blom smpat aku ckp dia dh taw apa aku nk ckp.....ngeh3...mmg kamben bijak dia neh.....dia lah teman sejati aku....yg aku pasti kamben aku neh mmg lawaK...(word yg selalu aku gunakan untuk mngEji dirinya)....
kamben aku.....
walau apa pon terjadi....persahabatan kita adalah yg terindah......dan moga perhubungan ini tak kan terpisah dek jarak dan masa juga kelajuan......



3 comments:

n u t t said...

sume nye hampir perfect
tp.............
gambo tuh mmg la slek btol
haih..

sif said...

haha..
n3 xbley bla..
ko n nutt r kambengS!
haahahahhahaha~

lalang said...

ahahhah....aiyaaa ko kata aku nga nutt kamben....yelah kena la jdi kamben kot klu nk kwn nga panda...ahahahha..tapi aku bkn kamben...aku pengembala ja.....