Sunday, September 14, 2008

bila aku BOSAN

14 september vs 14 RAMADHAN-Ahad-bangsar-lam bilik : aku sangat kebosanan tahap cipan, cipan pon xpernah bosan camneh.....kenapa aku bosan??? aku bosan kenape??? bosan kenape aku??
jawapan 1 :
ada lagi 14 minggu kot LI, adoii lama lgi tuh.....jiwaku mati disitu!!!
jawapan 2 :
balik kg 27 hb, lambat lagi tuh......aku sgt merindui family+oksigen+ayam itik di kg KBG BATU, PASIR MAS...
jawapan 3 :
masa depan yg belum tentu kesudahannya...mmg la mane la kta boleh taw apa akan terjadi sbb kita hanya mampu merancang!!!!
jawapan 4 :
buku log LI aku perlu diisi denga bait3 puitis......
jawapan 5 :
kenape dorang guna muka aku tuk melariskan L'OREAL WHITE PERFECT tanpa minta izin aku??? knape3??


keputusan ujian hati dan perasaan :
nama : nughul / lalangOrange
mood : bosan tahap cipan
hati : hundah gulana
perasaan : jiwa kacau
status : jiwa mati

rawatan segera : duit + jejaka ensem kaya + hiboran percuma

pesanan:: sape3 yg mampu memberi rawatan segera kepada nughul diminta untuk menghubungi beliau atau mane3 ahli keluarganya dengan segera!!!...keprihatinan kalian amat dihargai....

3 comments:

Shepha said...

tampar kang br tau.
perasan takdak dah.
hahaha

lalang said...

bkn perasan tpi ntah la wei...perasaan neh sukar dijelaskan....muhahha...

N.Hidayah Ibrahim said...

klau busan jom r blk mlaka...
hehehehe.....