Saturday, August 2, 2008

~~sabtu yg bising~~

pagi sabtu yang bising!!!!ngeh3....kat bawah ni ada hari keluarga so bising la dgn macam3 jenis sukaneka+penyampaian hadiah+cabutan bertuah+dll....so aku nk tido pon xsenang...seb baek la arini wireless okey so boley la aku on9....sementara tunggu petang ni...sbb petang ni aku nak kuar merewang3 dengan k.nurhana(kasen aku)...erm...dah 4 minggu dah LI...ngeh3 tinggal lagi 20 minggu....ahhahah...btw next week mjlis konvo uteM maknanya...yana+adah+ima+finaz+w.nF+a.Zarmx+a.One akan berkonvo!!!!....ehhehe so aku nk p melaka next week (nak menyibok gak)...ahahah...rindu sungguh la kt melaka ni...ahahah...nadia+shepha+wana+panda+bosS+ tunggu kehadiran aku eh....
utk shepa -" u amek i kt MC k".....
utk wana - "erm list elok3 semua temujanji i nanti"....
utk panda - "ada gosip3 terbaru??? dgr citer u asyik kuar dating ja"....
utk boSs - "nk pekena tomyam ka...jom3"....
utk siDia - "i dtg weekend nanti..."(ayat klu siDia di melaka)
utk siDia - "i nak ke melaka boley???....." (ayat klu sidia bkn di melaka)
yuhuuuuuuu......so penuhkanlah xtvt di hari sabtu....
waaaaaaaaaa sebelum terlupa baru ku teringat adik3 aku nk exam ni....untuk kamu berdua aju+yo good luck eh exams.....buat molek3...baco soklan btol3...jange gadoh jawab klu xpehe soklan lagi...ngeh3.....

Sunday, July 27, 2008

untitled


Sunday, July 13, 2008

my first n3 for da new sem!!!!!~~

~~first day~~
waaaa.....workWORKwork....so tired....but i'd learned many3 new things.....it not just a theory but ehehhe...need to think da profit!!!....for da first day ride to Stronium...muhahha... i got da wrong way but...still on time lor...Stronium also threat all da staff with great LUNCh for welcome me(as Suki told me lor)..tenkiu3...but ahahha...da food___________!!! i missed air buah janda!!! oso da malim's food!!!...oso "nasi lemak acik blok C".....i'm quite blurrr today...ahaha...server monitoring!!! truly i really missed my home!!ngeh3....waaaaaa how about 2molow maaaaaaa?????
~~2nd day~~
waaaaaa...today is raining....adoiiiiiii.....can u guys just imagine how "COOL a.K.a COLD" me dis morning- ________. but as yesterday...i still on time...ngeh3...TODAY's task.....DATA DICTIONARY and DIAGRAM.....quite ok lor compare to server monitoring..:pbut i can't finish da task....sorry sab.....
~~3rd dat~~
JJM got da probs lor...adoi.....but just small thing...mybe JJM culture shock with da kL's traffic!!....i'm very3 late today...
~~4th day~~
uyoooo...ride to sumwhere i can't believe...ahahha...TTDI lor...uh...sesat lagi....
~~5th day~~
smooth journey!!!!...ahahaha...sudah tidak sesat ini hari...

Tuesday, June 17, 2008

pizza sick!!!!

ellooo guys!!!!!
oyeehhhhhhhhh...pSm DONE (report blom, pesent ja).....sempena tamatnya riwayat pSm lam idop aku maka dengan rasa penuh kesyukuran dan lega aku melangkah kan kaki ke PIZZA HUT dengan bantuan sang wira NADIA juga sumbangan kewangan kFATAH...ahahha...sebab masakan mampu seorang aku ini yang hanya ada rm7 dlm purse diserve oleh pizza gurlz.....eheheh..makaceh yea kFATAH.....PERINGATAN....nadia lum pesent lagi, tp kami xkaco tyme dia pon, bak kata tuan punya badan, "skrg tyme rehat"...hahahah....pape jelah yea....janji aku sgt kenyang dan gumbira.....
waaaa......sedey juga sbb lph ni susah dh aku nga nadia nk "paw" kFatah sbb masing3 tmpat LI nyer berjauhan....aku nga kFatah kt kL...nadia kt melaka.....so kami sudah ikot traffic light laen3...and of course aku pasti merindui saat kehidupan seorang dayang ini....muhahahha....malas la nk ulas pnjg3 sbb akan membuatkan aku bertambah sedey.......tp adatlah pertemuan dan perpisahan.......ohoohohoh....btw aku pasti sentiasa mendoakan kejayaan kalian di mana jua kalian berada!!!!!!...persahabatan itu adalah hubungan suci dua hati....maka ingatlah "jgnlah kamu berkira dalam persahabatan kerna kira2 itu akan menjadi duri dalam daging"......!!!

ku paste kan sedikit foto tuk tatapan semua!!!!










Saturday, June 14, 2008

selamat jalan sir!!!

ello guys........
akhirnya kelas 3P abeh secara rasmi arini, yang tinggal satu exam dan kelas soft skill selasa dan rabu nanti. sepatutnya dis monday ada kelas tpi disebabkan flight mr.Rudolf adalah jam 7.oo pg esok so kelas isnin diganti pada today!!!!...so terpaksa la pgi2 tadi ku bangun dan berangkat ke kelas terakhir bersama mr.Rudolf...waaaaaaaaa...will be miss da class soonnnnn..........ahaha..selain ku merindui kelas bersama mr.Rudolf, aku juga teruja mengingati saat2 aku mengatasi eng Seng (tablemates aku tyme class 3P memerangkap software tester tuk PSM aku....) bermain games BURGER SHOP....aku juga sudah tidak boleh menengok NADIA nasir maen masak3 dalam kelas.....sudah xberpeluang lunCh+rehat bnyak3 kali dengan waniey dan ain....oohohooh...sudah tidak boleh kirim JAMBU KESIDANG kt papa dan fida.( jurucakap BOULU GULUNG KESIDANG)...aku juga tidak boleh merasakan kebeshan tido di surau yg sejuknya suam3 kuku....arghhhhhhhh....

tima kasih sir!!! sbb blanja nengok wayang semalam(jun 13), mr.Rudolf belanja sbb dpat high score tuk second exam, (mark = 1000/1000).....wayang kt MBO----->>>aku+ain+nadiaNAs+nadiAmoi+papa+fida+matwe+iskandar+mr>RuDOLF!!!



thank you sir!!!!


p/s =>>gambo kt MBO tade sbb aku terlupa mensnap kan nya....oohhhohoo...simpan lam memori bawah sedar ja.....

Tuesday, June 10, 2008

aku&PSM

Lantaran kesebokan dan keghairahan PSM (sebok la sgt), kapasiti tidur aku bertambah+nilai kalori yg diambil setiap hari juga pertambah+proses pembakaran lemak berkurang+peningkatan daya perhubungan DHA aku meningkat(xsure)+kadar kebengongan otak makin serius(makin aku buat makin banyak xsiap)+peratusan memonteng kelas MR.Rudolf meningkat+perhubungan dgn LAPTOP makin intim dan banyak lagi lah kesan-kesan sampingan hasil daripada pendaftaran matapelajaran PSM I & PSM II.

Dikesempatan ini, aku mohon ampun dan maaf kepada penyelia+penilai andai kiranya aku tidak mencapai objektif (objektif poyo ja gempak) dan kurang berjaya(ayat positif sikit) menSETELkan problem statement yg diSTATEkan oleh aku sendiri(di sini pentingnya istilah "ukur baju di badan sendiri", supaya xsalah beli baju).

Tidak lupa juga ingin aku sekali lagi ucapkankan SELAMAT MAJU JAYA dalam proses memPRESENTkan hasil kerja kita selama beberapa purnama ini kepada semua sahabat handai yg masih belum melalui detik2 bersejarah ini untuk kali kedua. GUDLUCK guys!!!!!


----->>>>hasil kerjaku yg xseberapa!!!!....cayok3 nughuL...sikit ja lagi!!!!




Saturday, June 7, 2008

n3 pertama di wajah baru

.............aku merasmikan sendiri kepulangan aku ke pangkuan bloggers suma...............
(hahaha...sebelum aku p maner??....tiba2 pulang...muhahha)
btw kpd suma bloggers yg bakal memPRESENTkan psm korang bermula isnin ini aku dokan kejayaan korang suma nadia+kFatah+yanee+shepha+wanna+ujie+keri+kakmun+jijah+waniey+ain+put+
------>>>>>>BITS<<<<-------
---------->>>>>>>>>FTMK<<<<<------------