Tuesday, June 17, 2008

pizza sick!!!!

ellooo guys!!!!!
oyeehhhhhhhhh...pSm DONE (report blom, pesent ja).....sempena tamatnya riwayat pSm lam idop aku maka dengan rasa penuh kesyukuran dan lega aku melangkah kan kaki ke PIZZA HUT dengan bantuan sang wira NADIA juga sumbangan kewangan kFATAH...ahahha...sebab masakan mampu seorang aku ini yang hanya ada rm7 dlm purse diserve oleh pizza gurlz.....eheheh..makaceh yea kFATAH.....PERINGATAN....nadia lum pesent lagi, tp kami xkaco tyme dia pon, bak kata tuan punya badan, "skrg tyme rehat"...hahahah....pape jelah yea....janji aku sgt kenyang dan gumbira.....
waaaa......sedey juga sbb lph ni susah dh aku nga nadia nk "paw" kFatah sbb masing3 tmpat LI nyer berjauhan....aku nga kFatah kt kL...nadia kt melaka.....so kami sudah ikot traffic light laen3...and of course aku pasti merindui saat kehidupan seorang dayang ini....muhahahha....malas la nk ulas pnjg3 sbb akan membuatkan aku bertambah sedey.......tp adatlah pertemuan dan perpisahan.......ohoohohoh....btw aku pasti sentiasa mendoakan kejayaan kalian di mana jua kalian berada!!!!!!...persahabatan itu adalah hubungan suci dua hati....maka ingatlah "jgnlah kamu berkira dalam persahabatan kerna kira2 itu akan menjadi duri dalam daging"......!!!

ku paste kan sedikit foto tuk tatapan semua!!!!










2 comments:

Anonymous said...

kepak ayam tu paling menggiurkan, seksi betul aku tengok kepak tu....

Lang Legar said...

haha mmg menggiurkan walau tampak lesu di situ..tgh2 aku tgk posting nie bley plk mak aku suh beli pizza bile tgk korang ske rie mkn piza..pasni lau mak aku ade je aku nk bkk sme posting mkn2 haha