Tuesday, June 10, 2008

aku&PSM

Lantaran kesebokan dan keghairahan PSM (sebok la sgt), kapasiti tidur aku bertambah+nilai kalori yg diambil setiap hari juga pertambah+proses pembakaran lemak berkurang+peningkatan daya perhubungan DHA aku meningkat(xsure)+kadar kebengongan otak makin serius(makin aku buat makin banyak xsiap)+peratusan memonteng kelas MR.Rudolf meningkat+perhubungan dgn LAPTOP makin intim dan banyak lagi lah kesan-kesan sampingan hasil daripada pendaftaran matapelajaran PSM I & PSM II.

Dikesempatan ini, aku mohon ampun dan maaf kepada penyelia+penilai andai kiranya aku tidak mencapai objektif (objektif poyo ja gempak) dan kurang berjaya(ayat positif sikit) menSETELkan problem statement yg diSTATEkan oleh aku sendiri(di sini pentingnya istilah "ukur baju di badan sendiri", supaya xsalah beli baju).

Tidak lupa juga ingin aku sekali lagi ucapkankan SELAMAT MAJU JAYA dalam proses memPRESENTkan hasil kerja kita selama beberapa purnama ini kepada semua sahabat handai yg masih belum melalui detik2 bersejarah ini untuk kali kedua. GUDLUCK guys!!!!!


----->>>>hasil kerjaku yg xseberapa!!!!....cayok3 nughuL...sikit ja lagi!!!!




1 comment:

Lang Legar said...

jelesnye hubungan dengan laptop makin intim haha..selamat berjaya PA ku..bos tunggu berita gembira..lau berita xgumbira pn cbe ckp ngan gumbira jgk hoho