Saturday, June 14, 2008

selamat jalan sir!!!

ello guys........
akhirnya kelas 3P abeh secara rasmi arini, yang tinggal satu exam dan kelas soft skill selasa dan rabu nanti. sepatutnya dis monday ada kelas tpi disebabkan flight mr.Rudolf adalah jam 7.oo pg esok so kelas isnin diganti pada today!!!!...so terpaksa la pgi2 tadi ku bangun dan berangkat ke kelas terakhir bersama mr.Rudolf...waaaaaaaaa...will be miss da class soonnnnn..........ahaha..selain ku merindui kelas bersama mr.Rudolf, aku juga teruja mengingati saat2 aku mengatasi eng Seng (tablemates aku tyme class 3P memerangkap software tester tuk PSM aku....) bermain games BURGER SHOP....aku juga sudah tidak boleh menengok NADIA nasir maen masak3 dalam kelas.....sudah xberpeluang lunCh+rehat bnyak3 kali dengan waniey dan ain....oohohooh...sudah tidak boleh kirim JAMBU KESIDANG kt papa dan fida.( jurucakap BOULU GULUNG KESIDANG)...aku juga tidak boleh merasakan kebeshan tido di surau yg sejuknya suam3 kuku....arghhhhhhhh....

tima kasih sir!!! sbb blanja nengok wayang semalam(jun 13), mr.Rudolf belanja sbb dpat high score tuk second exam, (mark = 1000/1000).....wayang kt MBO----->>>aku+ain+nadiaNAs+nadiAmoi+papa+fida+matwe+iskandar+mr>RuDOLF!!!



thank you sir!!!!


p/s =>>gambo kt MBO tade sbb aku terlupa mensnap kan nya....oohhhohoo...simpan lam memori bawah sedar ja.....

1 comment:

n u t t said...

weh xaci!!
aku nk gak amik gambar dgn sir.!!

yg true,
org yg xdpt 1000 tp sir stil blanja