Saturday, August 2, 2008

~~sabtu yg bising~~

pagi sabtu yang bising!!!!ngeh3....kat bawah ni ada hari keluarga so bising la dgn macam3 jenis sukaneka+penyampaian hadiah+cabutan bertuah+dll....so aku nk tido pon xsenang...seb baek la arini wireless okey so boley la aku on9....sementara tunggu petang ni...sbb petang ni aku nak kuar merewang3 dengan k.nurhana(kasen aku)...erm...dah 4 minggu dah LI...ngeh3 tinggal lagi 20 minggu....ahhahah...btw next week mjlis konvo uteM maknanya...yana+adah+ima+finaz+w.nF+a.Zarmx+a.One akan berkonvo!!!!....ehhehe so aku nk p melaka next week (nak menyibok gak)...ahahah...rindu sungguh la kt melaka ni...ahahah...nadia+shepha+wana+panda+bosS+ tunggu kehadiran aku eh....
utk shepa -" u amek i kt MC k".....
utk wana - "erm list elok3 semua temujanji i nanti"....
utk panda - "ada gosip3 terbaru??? dgr citer u asyik kuar dating ja"....
utk boSs - "nk pekena tomyam ka...jom3"....
utk siDia - "i dtg weekend nanti..."(ayat klu siDia di melaka)
utk siDia - "i nak ke melaka boley???....." (ayat klu sidia bkn di melaka)
yuhuuuuuuu......so penuhkanlah xtvt di hari sabtu....
waaaaaaaaaa sebelum terlupa baru ku teringat adik3 aku nk exam ni....untuk kamu berdua aju+yo good luck eh exams.....buat molek3...baco soklan btol3...jange gadoh jawab klu xpehe soklan lagi...ngeh3.....

No comments: