Wednesday, August 13, 2008

MMCK (rentetan dr SUG)

~~ firstly, apakah itu MMCK????...MMCK == Misi Mencari Calon Konvo.. tettttt. paham ke tak??? definisi seterusnya, secara kebiasaannya, pada hari konvo atau malam sebelum atau malam selepas akan ada satu sesi yg dikenali "makan mlm bersama bakal mentua" (aku xpasti ni adalah wajib atau x, tpi secara kebiasaan).. so inilah peluang semua yang bercouple3 mahu menunjukkan pasangan masing3 kepada keluarga terutama mak&ayah..dengan tujuan agar perhubungan direstui......tiktoktiktoktiktok (defini skema dari aku)!!!

~~secondly, MMCK diwujudkan secara pemikiran bawah sedar setelah pemerhatian aku sekitar majlisKONVO yg giat berlangsung di bulan Ogos ini.....Ini juga diatas keprihatinan aku kepada pengikut3 atau pengamal3 SUG (sama ada pengikut tegar atau sebaliknya)....perlu diingatkan juga kepada pengamal3 SUG seangkatan dgn aku&PANDA, keahlian hanya sah dlm masa setahun saje lagi, selepas dalam tempoh setahun maka keahlian akan terbatal dgn sendirinya (sama ada anda telah menjelaskan yuran tahunan atau sebaliknya). Oleh itu, maka di atas kewajaran dan keprihatinan Majlis Tertinggi SUG, maka kami sebulat suara mewujudkan MMCK.(setel ja majlis graduasi, maka gugurlah keahlian SUG).

~~lastly, sama ada misi kalian semua dalam MMCK berjaya atau gagal, itu adalah didorong oleh usaha dan juga NASIB masing-masing. Disebabkan misi MMCK akan mghasilkan 2 keputusan (BERJAYA@GAGAL, melainkan korang extend KONVO maka dibenarkan untuk UG(Ulang Gred)atau UM(Ulang Misi) atau TM(Teruskan Misi), tiada sebarang yuran atau charge yang bergantung kpd jam kredit akan dikenakan sebaliknya kalian dialu-alukan untuk mengulang!!!!)....maka langkah seterusnya adalah berdasarkan keputusan MMCK.....LANGKAH seterusnya :

1. BERJAYA - kalian layak ke level seterusnya iaitu I'M-NSAM (I'm Not Single Anymore) dan apa yang patot kalian buat seterusnya SPS(SILA PIKIR SENDIRI) atau SMI(Sendiri Mau Ingat)...!!!

2. GAGAL - kepada yang GAGAL, jangan risau kerana masih ada ruang untuk kalian...kalian boleh terus ke level SUMS (Single Until Meet Sumone Special) a.k.a (Single Until Mendapat SERU).

~~level conclusion :: SUG ---> MMCK ---> I'M-NSAM [or] ---> SUMS
p/s :: sebarang pertanyaan lanjut tentang keahlian atau T@C, sila ke shepha comel (link di menu KHAZANAH ALAM)

6 comments:

Shepha said...

ouh.
sgt detail.
bagus~

Shepha said...

aku akan berusaha keras agar aku tak UG atau UM atau TM.
gile hape nk extend.

Lang Legar said...

haha jgn UM..malu je nnt haha

rAmiZa.mY said...

ouh...shepha sudah on mission...
langkah yg brani tue..!!!

n u t t said...

weh misi utk update ko xulas kn pon
ko kene tmbh lg nih
bak kate ko kn ada MMCK(update)
tp ko xbitau ape silibus dia ape
cane ku nk terus kn
ku takut la nnt UM/UG/TM
huhu

lalang said...

mija - shepha besey la dia...mmg advanced.....ahaahahhaa

nutt - owh itu yg mmck(UPDATE) tuh rahsia alam...kang ada lak yg clash sbb mende alaf neh...ahahha