Monday, November 28, 2011

salam maal hijrah

hari kedua untuk maal hijrah 1433H.
pantas masa berlalu. sepantas cahaya mungkin.
dan makin pantas masa makin pantas lah usia.
usia yang bergantung pada masa.
usia bertambah sejajar dengan masa.
dan kita harus sedar itu.

sikit saja lagi aku perlu lalui.
betul sangat penat untuk yang sedikit ini.
aku perlu kan bekalan tenaga untuk teruskan.
tolong email kan bekalan tenaga itu.
sungguh aku amat perlukan.....

apa aku merepek?
syndrom budak final semester agaknya.
budak yang bersesak dalam traffic.
traffic assignment sesak sepanjang 190km.
mampu ke aku??

please disember and january be nice to me.
perlahan kan sikit gerak tari detikan jam.
supaya aku mampu bernafas seperti biasa.

untuk kawan2 yang bercita-cita untuk sambung belajar.
dan juga bekerja pada masa yang sama.
persiapkan diri mental dan fizikal.
kerana belajar sambil bekerja lebih penat daripada bekerja sambil belajar.

lalangStress - sumber gambar Google


tak sabar nak tamatkan semua penderitaan ini!!!

1 comment:

lalang said...
This comment has been removed by the author.