Friday, December 30, 2011

OST Tentang Dhia Di Atas Satu Cinta

reply berjuta kali lagu ni!!!
aku yakin ramai menangis semalam nonton finale Tentang Dhia kan ... aku pon salah sorang la..
ramai jugaks yg xberpuas hati dgn kesudahan cerita tu kan...
bagi *pecintadramamelayu* macam aku... aku ok ja dgn ending Tentang Dhia...
cuma lagi super besh kalau ada grandFinale...
menCerekarama kan tentang Dhia (xpyah filem kan la ye..slot cerekarama ok da)..
plg tak nk tgk apa jadi pada ku Salmi.... (xkan kena marah dgn ku Mariam ja)....

*plg terkesan kt jiwa aku.... jahat macam mane pon kita mak kita xkan doakan yang buruk untuk kita...
ingat doa mak melly... dia serahkan melly pada Allah untuk jaga kerana dia dah xmampu... dan kesudahan yang baik untuk melly .... Saya Sayang Mom Saya Sangat3!!!

dan lagu ni sangat indah kan....
(penyanyi dia aku dah bayang macam Anna Althafunnisa dlm KCB)
tapi bukan yea.. tgk sini .. kreditToWikipedia ....


Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lembaran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hihupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Selalu dihatiku

No comments: