Sunday, December 4, 2011

Lagu Layak Ke Anugerah Juara Lagu 26 (AJL26)

how dare lagu POKOK xdapat masuk!!!! ku xpercaya cinta... hey hey ....
mugkin sbb bkn hazama yg nyanyi masa separuh akhir AJL .....


mengikut perjurian yg adil dan saksama lagu-lagu yang layak untuk bertanding 
pada 29 Januari 2012 adalah : (susunan ikot kesedapan halwa telinga aku) :


  1. POKOK : MUH
  2. Beribu Sesalan : Ning Baizura/Jaclyn Victor/Shila Amzah (Kevin Chin/Tinta)
  3. Awan Nano : Hafiz (M.Nasir/Budi Hekayat)
  4. Kisah Hati : Alyah (Manusia Putih/Manusia Putih)
  5. Sedetik Lebih : Jaclyn Victor (Edry Abd Halim/Edry Abd Halim)
  6. Karma oleh Faizal Tahir (Audi Mok/Faizal Tahir/Audi Mok/Faizal Tahir)
  7. Kekanda Adinda oleh Atilia & Monoloque (Monoloque/Monoloque)
  8. Penakut oleh Yuna (Yuna/Yuna)
  9. Sungai Lui oleh Aizat (Aizat/Anas, Aizat/Anas)
  10. Gadis Semasa oleh Yuna (Yuna/Yuna)
  11. Kalau Berpacaran oleh Shohaimi Mior Hassan/Ana Raffali/Altimet (Shohaimi Mior Hassan / Ana Raffali / Altimet)
  12. Wanita Seluruh Dunia oleh Projek Pistol (Boy Clifford/Boy Clifford)
  13. Cinta Muka Buku oleh Najwa Latif (Najwa Latif/Ika Latif)
:: list aku ada 13 lagu sebab aku masuk kan jugak lagu POKOK.....hahaha..mgkin lagu ke 12 dan 13 dlm senarai kat atas tu tak patot layak... eh eh macam aku ni ada degre in music la plak!!!  btw... last year pon aku beria yakin bukan lagu Ana Raffali yang menang tp lagu tu jugak jadi juara... kali ni ntah3 menang kat Najwa Latif la plak.... errrrrrrrrr!!!

:: so tunggu la lagu mana plak juara AJL 26 ...harapnya Beribu Sesalan menang.... dgr lagu ni terbayang3 cerita Anissa kt tv3 .... 

2 comments:

k.e.r.i. said...

Sedetik Lebih tu memang Jacly Victor yang nyanyi eh?

eh jap, sejak bila blog ko jadi blog hiburan ni?

lalang said...

kan anuar zain xsuka bertanding...

eh blog hiboran ke?? mgkin sbb aku update blog sambil tgk tv kot....