Monday, October 11, 2010

andai dia orangnya!!!!

Ya Tuhan....
andai.dia.orangnya.dekatkanlah.kami.... andai.bukan.jauhkan.kami.semoga.ada.hikmahnya....

untuk kamu!!!
aku.kdg3.marah.kdg3.xkesah.kdg3.benci.kdg3.rindu....
5.tahun.bkn.sekejap.kdg3.on.kdg3.off.....
tahun.pertama.dan.kedua.harapan.mnggunung.tapi....
tahun.ketiga.dan.keempat.terima.hakikat.tidak.berjodoh.
tahun.kelima.kenapa.muncul.saat.aku.bisa.melupakan....
kenapa.hadir.seolah.menabur.janji.seperti.memberi.harapan...
sejujurnya.perasaan.aku.tidak.beria.sperti.tahun.pertama....
mgkin.usia.mgkin.masa.mgkin.jarak.mgkin.pengalaman....
yang.telah.mendewasakan.kita...dan.aku.yakin.kau.dan.aku.makin.dewasa.....
andai.kita.berjodoh.moga.Allah.dekatkan.dan.permudahkanlah....
andai.tidak.kita.saling.meredhai.dan.juga.yakin.ada.hikmahnya.....
aku.akui.kau.bukan.satu-satunya...(susah la ramai sgt cinta dalam hati)....
andai.kau.baca.ini.(mustahil la sbb private OK)....
aku.akui.masih.ada.secebis.harapan.untuk.kau.mngerti....
mgkin.kau.hadir.untuk.hilangkan.yang.lain.....


misi.mencapai.visi...
sahabat.adalah.inspirasi.kita.semoga.misi.dicapai.visi.digapai!!!!

1 comment:

Lang Legar said...

ini cerita dari kotak rahsia ka?