Tuesday, October 20, 2009

::diLaNda peRasaAN::

diLanda ribut - checked
diLanda ombak - checked
diLanda banjir - checked
diLanda perasaaN - checked
diLanDa PERASAN - unchecked

:: diLanda perasan == melukut tepi gantang (mmg xkena pon, tp suka ati aku).....org perasan bagus paling dinyampahi oleh aku la..... budget ensem atau cun walhal tade la cun sgt..... mcm si gadis melayu yg beauty without brain (secara am dan puratanya)

::laSt week aku balik kg, xtertannggung rindu pada myMom (sebenarnya ada sedikit kesalahan teknikal pada sendi tulang aku)

::dalam perancangan daTe dgn insAn tersayanG....misi borak sampai keJanG mulut...(klu mulut dah kejang masing2 berhenti la bercakap)

persOalan :: apakah petua elakkan sakit perut (nak bebe) sewaktu dlm perjalan jauh (naek bus dr kuantan ke putrajaya cthnya) - aku taw nutT ada jawapan!!!!

4 comments:

n u t t said...

hamboiii
aku ni da didik ta*i aku supaya tidak meragam di dalam bus.
dalam bus behave je.dok diam2
ko mlm nk naek bus la teringin nk mkn mee ruski la ape la
nughul2

lalang said...

weh...dh lama xmkn mee ruski....kt s.alam tade ke eh?? wahahah.... teringin nak makan mee mat salleh mak ko la wei.....

Kuwe said...

pil cek teck aun
telan la sbiji2.

khikih.

Unknown said...

bahaya weyh kalu sebegitu rupa dikala perjalanan jauh!!