Tuesday, October 6, 2009

kisah aku dan topi bersegi!!!!!

hikayat 1 with family!!!
- sewaktu mengambil gambo studio.....aku lpa pakai (time nk bergambo dgn mymom).....
- plg sweet in memory perbualan dgn tuan punya studio ::
dia : u ni dr mane
aku : dr p.mas...kelantan
dia : oooo...patot la...u pon lagi putih dr i...mak u pon cantik....dua2 putih ...cantik
aku : *diam ja*
- then aku story la kt mak aku...mak aku ckp mmg la dia ckp cam gitu sbb nak suh amek gambo banyak2 kt studio dia....dr nk amek pakej 100++, dah amek pakej 200++...
- tp pape pon...ini bkn first time org puji mak aku...hahahha...so aku teringat iklan kt TV...."org laki klu nk tgk muka isterinya bila tua, tgk mak mertua nya....."
- kpd bakal suami aku...."u jgn risau dear!!!!" *kenyataan plg perasan dr seorg aku!!*



from left : adikku ayo, aku, mylovely mom, mylovely grandmom


~ aku sendiri ~

~~ da pic yg aku lpa pakai topi segi ~~

3 comments:

Lang Legar said...

haha klaka iklan tu..xley blah dafi teruja tgk mak si armani dari tgk die haha..

ape2 pun tahniah cik nughul..
harap anda suka hadiah dari saya sebab itu aje yang termampu diberi..
juga terima kasih atas persahabatan dan kerjasama anda sepanjang kita bekerja bersama dalam mana2 program..

lalang said...

hahaa..ko cepat ja tangkap iklan yg aku maksud kan!!!!

ko pon sama incik zaren.....boss terbaik aku pernah ada!!!!.....juga terima kaseh atas segalanya....zahir dan batin!!!!...manjadi secret box aku utk sekian kalinya!!!!

n u t t said...

gambar terakhir, sangat fotostat.!!