Tuesday, February 24, 2009

my A.D.H.F

~~aku pernah jadi 2nd mummy untk anak ini......dis baby olso banyak mengajar aku susah payah my mom membesarkan aku!!!!....bangun mlm3 buatkan susu+tidorkan dia.... dia juga mengajar aku erti kehidupan, ketentuan ILAHI dan keajaibanNYA......dan yang pasti setiap apa yang berlaku ada HIKMAHNYA....sesungguhnya ALLAH itu MAHA ADIL, MAHA PENGASIH juga PENYAYANG...kami redha dengan ketentuan ILAHI...syukur kerna kami juga diberi ketabahan dan kecekalan.....~~


~~my hensem boy~~


~~ada gaya ibu mithali x???~~

~~adoiiyaaaaa sudah pandai senyum da~~

~~buat muka konpis dgr ceramah aku~~









12 comments:

Unknown said...

comelnye baby...
nughul...
bwk die dtg mlk bleh x?
hehehe...

lalang said...
This comment has been removed by the author.
lalang said...

~~shoot...comel eh dia??...ikot aku la tu...hahah..nanti aku bawa time mjlis konvo nanti eh...:p

sif said...

sumpah gay!hahaha~

Lang Legar said...

muka die konpius tue ko ajar ke atau die mewarisi ni dari ko?

aku lak yang konpius haha..

n u t t said...

aku setuju dgn zaren
fakta tuh cm bernas gak
ahaha

lalang said...

missy suzie ~~ apa makna gay tuh???

lang legar ~~ ehehhe...dia blom cukup umur untuk aku pastikan sama ada dia boleh mewarisi atau tidak...btw..lopan, baby neh adik si akil(kasen yg aku story kt ko tuh)...arap3 dia xikot jejak langkah si akil tuh

nutt ~~ ko mmg jenis suma pon setuju!!!!

Lang Legar said...

high 5 la nutt ko setuju dgn aku..
xpe2,nanti die cukup umur kita cuba pastikan..
owh harap2 xikut la..
biar si akil tu je sorang camtu..
kang tak terlayan plak nanti..

Nur Mazni said...

comel siot budak ni...kadang2 aku tgk ada mcm muka aku sket..hahaha...sbb aku mmg comel pun...kuikuikui...

lalang said...

~~maznie...ko tuh bkn comel tp comot...suka3 ja ubah huruf T jadi L, O jadi E....adoiiiyaaaaa...tu la suh belajar ABC nangis...pahtu mengeja salah!!!!....ahhahahha...

Nadiela said...

comel la baby nih nughul... nk picit bley?? ehehehe :P

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih