Thursday, June 11, 2009

kaki aku sakit

bila kaki sakit....kaki pon sakit...
lama xhupdate...sbb busy dgn tuntutan kerja (sila muntah)....
kembali bekerja stelah 3 hari cuti dan 5 hari dirumah...(sekejap ja aku rasa)...
kaki aku sakit...(pagi tadi masa nk turun tangga, "terpeleut"....sbb aku turun tangga dgn keadaan asyik menyanyi lagu ARORA juga sebok mencuri pandang kereta satria milik seorang jejaka ensem.....wahhh jgn la plak jejaka satria tuh terjumpa blog aku...ahahha...mmg dasar gadis pemalu).....

tade apa yg berlaku sepanjang waktu terdekat ini....selain
~~ cuyie kawen (SELAMAT PENGANTIN BARU CUYIE+CikSU)
~~ aju dh start kuliah kt uitm (SELAMAT MGHAFAL AKTA dan FAKTA yg katanya buku setebal3 nya)
~~ selamat hari bapa utk bapa3 suma (DAH LAMA LEPAS KOT)...

dan seorang aku mengharapkan ia jadi kenyataan.....tp semuanya hanya perancangan dan hanya DIA yang tahu apa yg terbaik utk HAMBANYA....

** antara kepingan gambar3 kawen cuyie!!!!
**tiba3 aku rasa nak majlis kawen yg ada istiadat pedang cam cuyie jugakk...wahahah....
**aku pengantin wannabe ke??? heheh






1 comment:

sif said...

amboiiiiiiiiiiiiiiii
cuti kawen!!haha.
mane ucapan terime kasih utk akujon..mane??hahaha