Tuesday, May 24, 2011

::peRcuBaaN berFaedaH::

aktiviti berfaedah sepanjang cuti yang panjang.
selain mengumpul setem dan bermain layang-layang .
aku gila menjiwai nilai nilai murni yang disajikan dalam drama korea.
ok.sangat murni. kalah minyak sri murni.

rasanya sepurnama sudah bercuti panjang.
dan idea untuk memulakan special topic belum muncul.
langsung tak ketahuan nak research pasal apa.
software quality.software process.CBSE. apa ya?.
pening fikir.so jangan fikir lah nanti pening susah.
kesimpulan si pemalas memang begitu.

jejoms share sikit apa yang aku telah tonton bakal tonton dan nak tonton.
tontonlah di tonton.my. eh, apa mengarut neyh!!
aku hanya peminat yang layan dramaKorea untuk nilai-nilai murni.
jadinya, siapa hero? siapa heroin? drama ni dapat award apa?
bila tayang kt tv? dsbg memang aku tak tahu.AAK lah.

::cerita yang aku tengok beria smpai sanggup korbankan masa tido:
FULL HOUSE (again and again...dah tgk kali ke berape pon xdpt recall lah)
PERSONAL TASTE (ada yang ckp xbesh tapi aku layan sampai menangis teresak3)

::cerita yang aku tengok dengan mode fastForward
PARADISE RANCH (slow sgt story nya. tp 2nd hero super like lah - ok taste orang tua lah skrg)

::cerita yang aku terpengaruh nak tengok sbb ada yang ckp besh
DREAM HIGH, MARRY ME MARY, MY PRINCESS, SECRET GARDEN

::ongoing.. tengok time lunch kat opis
ToGetHer (ni citer Taiwan, ntah la together atau To Get Her ... besh citer ni. klakau dan comel3 ja. ouh putera Kashaba)

No comments: